خیریه

فراخوان همکاری | بذر نیکوکاری

نویسنده

آژانس مستند سو با تکیه بر تجربه همکاری‌های گذشته، از خیریه‌ها و سمن‌های سراسر کشور برای پیشبرد بهتر طرح‌ها و پروژه‌ها در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... دعوت به همکاری می‌کند.

آژانس مستند سو رسانه‌ای تصویری و مستندنگار ‌است که با رویکرد امیدآفرینی در جامعه مشغول به فعالیت است. ما در مجموعه سو تلاش می‌کنیم ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و معضلات را بشناسیم و با کمک رسانه و هنر، روحیه خودباوری را در جامعه تقویت کنیم تا به این وسیله مردم به توانمندی برسند. ما مسائل و معضلات و آسیب‌ها را کشف می‌کنیم تا حرکتی بیافرینیم و گره‌ای باز کنیم. بر این باوریم در مواجهه با آسیب‌ها باید حرکت کرد و نباید ایستاد و بی‌تحرک ماند. تخصص و کیفیت اجرا، لازمه و شرط اصلی اقدام و آفرینش ما تعریف شده است و خلاقیت در شیوه انعکاس و طراحی هدفمند تجربه‌ای است که طی سال‌ها فعالیت تخصصی به دست آمده است.
با توجه به پیشینه و تجربه‌ای که در این سال‌ها در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای کسب کرده‌ایم و پژوهش و رصدی که در موضوعات اجتماعی داشته‌‌ایم، به این نکته رسیده‌ایم که اهداف آژانس با دغدغه‌ها و رویکردهای خیریه‌ها اشتراکاتی دارند.
 
 
 
آژانس مستند سو با تکیه بر تجربه همکاری‌های گذشته، از خیریه‌ها و سمن‌های سراسر کشور برای پیشبرد بهتر طرح‌ها و پروژه‌ها در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... دعوت به همکاری می‌کند و آمادگی دارد در حوزه رسانه و تولیدات رسانه‌ای در قالب عکس، فیلم، فتوکلیپ، نمایشگاه و جشنواره به خیریه‌های کشور خدمات ارائه نماید.

 

برچسب ها :

خیریه

خیرین

روستا

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha