خبر

جوانان هنرمند منتظر یک فرصت هستند

نویسنده فاطمه حیدری
عکاس رسانه‌های دیگر

در مراسم دهمین نشست از سلسله نشست‌های «پاتوق» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران مجتبی حیدری، مسئول آژانس مستند سو، گفت: ما نیامدیم اینجا که چیزی دریافت کنیم بلکه آمدیم که بگوییم در شهر تهران ظرفیتی داریم که باید از آن استفاده شود. هنرمندان جوان را جدی بگیرید.

دهمین نشست از سلسله نشست‌های «پاتوق» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران روز سه شنبه هشتم اسفند ماه با حضور تعدادی از هنرمندان عرصه فرهنگ و هنر، علیرضا فخاری استاندار تهران و علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در نگارخانه «رسول مهر» برگزار شد.
در این نشست صمیمی که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد، علیرضا فخاری استاندار تهران و علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و جمعی از هنرمندان به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند. 
در این مراسم مجتبی حیدری، مسئول آژانس مستند سو، گفت: ما نیامدیم اینجا که چیزی دریافت کنیم بلکه آمدیم که بگوییم در شهر تهران ظرفیتی داریم که باید از آن استفاده شود.10 سال است که مشغول آموزش گروه‌های مختلف در حوزه مستند اجتماعی هستم. در این مدت به‌واسطه آثاری که توسط استعدادهای جوان تولید شده و درخشش آنها در رویدادهای داخلی و خارجی، باور دارم نسل جوان تازه نفس می‌تواند اتفاقی نو رقم زند. 
وی افزود: ما در استان تهران مشغول تیم‌سازی درحوزه مستند هستیم و می‌خواهم بگویم که از این ظرفیت موجود استفاده کنید؛ جوانان منتظر یک فرصت هستند تا بتوانند کار کنند. جوان‌هایی که می‌خواهند در موضوعات اجتماعی اثرگذار باشند.
لازم به ذکر است «پاتوق» سلسله نشست‌هایی با حضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه است که با هدف هم اندیشی، تبادل نظرات و ارائه پیشنهاد و انتقادات توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.
 
 
 

 

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha