جشنواره

جشنواره | عکاس سو رتبه اول جشنواره ملی رسانه‌های ایران را کسب کرد ۱۴۰۲

نویسنده فاطمه حسین مردی
عکاس فاطمه عابدینی

در جشنواره ملی رسانه‌های ایران که برای نخستین بار پس از 10 سال برگزار شد؛ «فاطمه عابدینی» ، عکاس آژانس مستند سو با مجموعه عکس «دختران خط شکن» توانست در بخش گزارش تصویری رتبه برتر را کسب کند.

به گزارش آژانس عکس مستند سو | SooImages /

 

در جشنواره ملی رسانه‌های ایران که برای نخستین بار پس از 10 سال برگزار شد؛ » فاطمه عابدینی« ، عکاس آژانس مستند سو با مجموعه عکس »دختران خط شکن« توانست در بخش گزارش تصویری رتبه برتر را کسب کند.

مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران صبح امروز سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.

۲۵۵ عکاس در دومین دوره اعطای نشان عکاس  سال مطبوعاتی ایران شرکت کرده‌ بودند که در بخش مستند اجتماعی ۸۳ مجموعه  عکسبرای دبیرخانه ارسال شده بود که در این بین مجموعه دختران خط شکن توانست رتبه اول را کسب کند.

» مجموعه عکس دختران خط شکن«، ماجرای مربی شهرستان چاراویماق را روایت می کند که خودش به تنهایی و با سخت‌کوشی مسیر موفقیت را طی کرده است و حالا پلی شده برای دختران پر شور شهرش تا دستشان را بگیرد و به آنها جسارت پرواز دهد. دخترانی که در دل محدودیت ها برای آرزوهایشان می جنگند و خط نشدن ها را می شکنند.

 

عکاس خبر: مرضیه سلیمانی

برای دیدن مجموعه عکس دختران خط شکن کلیک کنید

نظرتان را درباره این مطلب بنویسید !

ارسال دیدگاه
ارسال نظر
captcha