زندگی در مسیر سیل

زندگی در مسیر سیل

عکاس : مجتبی حیدری
نویسنده : فاطمه حیدری

اخبار مربوط به سیل بلوچستان در ۲۰ سال اخیر را که رصد کنید ضرورتی ندارد تاریخ آن را چک کنید، توصیف سیل همان است و مشکلات همان و پیگیری‌ها همان.

قهرمانان معمولی | قهرمانان تقدیر شدند

قهرمانان معمولی | قهرمانان تقدیر شدند

عکاس : رسانه‌های دیگر
نویسنده : فاطمه حیدری

قهرمانان معمولی تجربه تولید آدم هایی که خودشان در مسیر رشد هستند و یکی از نمونه های درخشان الگویی است که به «تولید» و «رشد» همزمان توجه می‌شود. این مسیر اصالت دارد و لازم است برای تداوم آن به این تیم ها اعتماد کرد

جشنواره | تقدیر از اولین بانوی عکاس ایرانی در یونیسف

جشنواره | تقدیر از اولین بانوی عکاس ایرانی در یونیسف

عکاس : عاطفه سادات صفوی
نویسنده : صبا هاشمی

«عاطفه سادات صفوی»، عکاس آژانس مستند سو، اولین بانوی ایرانی حاضر در مسابقه عکس یونیسف شایسته تقدیر شد.

آتون

آتون

عکاس : عاطفه سادات صفوی
نویسنده : فاطمه حیدری

کلاب که تا پیش از این شهره به نام درختان بلوطی بود که از میان تخته سنگ‌های سخت زاگرس سر بر می‌آورند، حالا با تلاش‌های طیبه که کم از معجزه رویش از میان تخته سنگ‌های سخت ندارد به اسم «طیبه آتون» شناخته می‌شود.

فیلم مستند| من زنده برگشتم

فیلم مستند| من زنده برگشتم

این فیلم مستند روایتی متفاوت و نفس‌گیر از سفر سوخت‌بران است که از شهرستان سرباز آغاز می‌شود و تا منطقه‌ای در پاکستان ادامه می‌یابد.

دختران خط شکن
دختران خط شکن
فاطمه عابدینی

ورزشکار، مربی، همسر، مادر و پیشرو ورزش بانوان در شهرستان چاراویماق. نقش‌هایش چنان با هم و با وجودش گره خورده است که بین این نقش‌ها و عنوان‌ها مرزی به چشم نمی‌آید.

آکتور مرزبان
آکتور مرزبان
پوریا ترابی

روزها در قامت مهندس رزمی، در نقطه صفر مرزی، جاده می‌سازد، شب‌ها بر تار و پود ترمه تئاتر، نقش می‌زند و در میانه این دو مربی رزمی است و گاهی هم آواز گروه سرود را رهبری می‌کند؛ او بی شک جامع اضداد است.

سرآمد صبر ایوب
سرآمد صبر ایوب
سید متین هاشمی

صبر ایوب یک روز سرآمد. نه به این خاطر که حق خودش لگد مال شد. برای اینکه طلای مسلم را از گردن ایران ربودند.

عاشیق سلیمان
عاشیق سلیمان
زهرا استادزاده

در سراسر آذربایجان محفل عروسی برپا نمی‌شد مگر آنکه عاشیق سلیمان در آنجا با صوت ملکوتی‌اش نشاط و معرفت می‌پراکند و دل‌ها را تکان می‌داد. عاشقی که به موزه‌ها رفت، زینال ماند و تخلص عاشیق سلیمان و آن ساز فرتوت.

قدم رنجه
قدم رنجه
پوریا ترابی

دانش‌آموزان روستای «خان بغلچی» می‌توانند تا کلاس ششم تحصیل ‌کنند. مدرسه همت هنوز نفس می‌کشد و امثال «ابراهیم تمرزاده» همچنان در چالداران زنده‌اند تا هر روز قدم‌ها را در این راه خطیر رنجه کنند و مصایٔب مسیر را به ریشخند بگیرند.

جمع شدن ما حاصل یک اتفاق نیست بلکه نتیجه یک انتخاب است

جمع شدن ما حاصل یک اتفاق نیست بلکه نتیجه یک انتخاب است جمع شدن ما حاصل یک اتفاق نیست بلکه نتیجه یک انتخاب است جمع شدن ما حاصل یک اتفاق نیست بلکه نتیجه یک انتخاب است جمع شدن ما حاصل یک اتفاق نیست بلکه نتیجه یک انتخاب است جمع شدن ما حاصل یک اتفاق نیست بلکه نتیجه یک انتخاب است

رسانه‌های دیگر رسانه‌های دیگر رسانه‌های دیگر رسانه‌های دیگر رسانه‌های دیگر

در مجموعه سو با نسل جوانی مواجهیم که می داند کجاست و می خواهد چه کار کند. در مجموعه سو با نسل جوانی مواجهیم که می داند کجاست و می خواهد چه کار کند. در مجموعه سو با نسل جوانی مواجهیم که می داند کجاست و می خواهد چه کار کند. در مجموعه سو با نسل جوانی مواجهیم که می داند کجاست و می خواهد چه کار کند. در مجموعه سو با نسل جوانی مواجهیم که می داند کجاست و می خواهد چه کار کند.

ویدیوکلیپ | در مقابل دیوار

ویدیوکلیپ | در مقابل دیوار ویدیوکلیپ | در مقابل دیوار ویدیوکلیپ | در مقابل دیوار ویدیوکلیپ | در مقابل دیوار ویدیوکلیپ | در مقابل دیوار

مجتبی حیدری مجتبی حیدری مجتبی حیدری مجتبی حیدری مجتبی حیدری

گفتگو با مجتبی حیدری عکاس مجموعه «در مقابل دیوار» گفتگو با مجتبی حیدری عکاس مجموعه «در مقابل دیوار» گفتگو با مجتبی حیدری عکاس مجموعه «در مقابل دیوار» گفتگو با مجتبی حیدری عکاس مجموعه «در مقابل دیوار» گفتگو با مجتبی حیدری عکاس مجموعه «در مقابل دیوار»

تیزر مجموعه قهرمانان معمولی

تیزر مجموعه قهرمانان معمولی تیزر مجموعه قهرمانان معمولی تیزر مجموعه قهرمانان معمولی تیزر مجموعه قهرمانان معمولی تیزر مجموعه قهرمانان معمولی

مریم کیومرثی مریم کیومرثی مریم کیومرثی مریم کیومرثی مریم کیومرثی

همزمان با رونمایی از تیزر جدید؛ قهرمانان معمولی راهی آنتن شبکه مستند می شوند. همزمان با رونمایی از تیزر جدید؛ قهرمانان معمولی راهی آنتن شبکه مستند می شوند. همزمان با رونمایی از تیزر جدید؛ قهرمانان معمولی راهی آنتن شبکه مستند می شوند. همزمان با رونمایی از تیزر جدید؛ قهرمانان معمولی راهی آنتن شبکه مستند می شوند. همزمان با رونمایی از تیزر جدید؛ قهرمانان معمولی راهی آنتن شبکه مستند می شوند.

17 مرداد 1402 - 18:56

جشنواره | عکاس سو رتبه اول جشنواره ملی رسانه‌های ایران را کسب کرد ۱۴۰۲

در جشنواره ملی رسانه‌های ایران که برای نخستین بار پس از 10 سال برگزار شد؛ «فاطمه عابدینی» ، عکاس آژانس مستند سو با مجموعه عکس «دختران خط شکن» توانست در بخش گزارش تصویری رتبه برتر را کسب کند.

19 آذر 1402 - 17:11

جشنواره | درخشش آژانس مستند سو در جشنواره تلویزیونی مستند

آثار آژانس مستند سو پس از سالها فعالیت جدی و مستمر در حوزه مستند در جشنواره تلویزیونی مستند نورد تحسین داوران قرا گرفت.

24 مرداد 1402 - 19:19

مجله مستند سو؛ راوی قصه‌های محله

به تعداد آدم‌های این شهر «قصه» برای روایت کردن وجود دارد، فقط کافی است اطرافمان را کمی دقیق‌تر نگاه کنیم...

20 فروردین 1402 - 18:41

«پخش مجموعه قهرمانان معمولی از شبکه مستند»

همزمان با رونمایی از تیزر جدید؛ قهرمانان معمولی راهی آنتن شبکه مستند می شوند.

22 خرداد 1401 - 13:46

خبر | آرزوهای مرده جان گرفت!

مطابق قانون ایران، ازدواج دختران زیر سن 13 سال حتما باید به شرط رعایت مصلحت آنها و با تشخیص دادگاه صالح باشد. دختران پس از سن 13 سال هم برای ازدواج نیاز به اجازه ولی خود دارند. اما مسئله این است که مصلحت و قوانین چقدر به نفع دختران اعمال می شود؟